árajánlat kérés

Árajánlat kérés

kérj ajánlatot!

Nincs „sablon ár”, mivel ez több mindentől függ

Ha valaki azt mondja neked, hogy a fuvarozó vállalkozásod könyvelését „30- vagy 40 ezerért” megcsinálja – az valószínűleg NEM mond igazat!

Ugyanis ez több mindentől függ.

Először is, nem mindegy, hogy EV-ről, Bt-ről, vagy Kft.ről van-e szó. Az abszolút alap-alap-alap, amiről egyáltalán indul a könyvelés, gyakorlatilag bárkinél, az a következő:

  • Egyéni vállalkozó (Ev.): nettó 5.000,- Ft
  • Betéti Társaság (Bt.): nettó 10.000,- Ft
  • Korlátolt Felelősségű Társaság (Kft): nettó 45.000,- Ft

Ez az alapdíj, és innen indul minden. Ha valaki azt mondja, hogy a továbbiak NEM számítanak, az TÉNYLEG NEM MOND IGAZAT, és rövid időn belül vagy nem folytatja tovább, vagy kénytelen lesz – akár drasztikusan is! – árat emelni.

Árajánlatkérő űrlap

Kattints ide vagy a képre, és a KORREKT árajánlathoz töltsd ki az Árajánlatkérő űrlapot!

a korrekt ár összetevői

Mit kell figyelembe venni egy valós árajánlatnál?

Az alábbiak az igazából meghatározó tételei a valós könyvelési díj kiszámításának.

  • Nem mindegy például, hogy belföldi fuvarozóról vagy nemzetköziről beszélünk, aztán
  • a vevők száma,
  • belföldi vevők számla darabszáma,
  • közösségi, harmadik országbeli számlák darabszáma,
  • forint pénztári tételek száma,
  • deviza pénztári tételek száma,
  • forint banktételek száma,
  • deviza banktételek száma,
  • adó/tevékenység különlegességi felár,
  • mennyi számviteli zárás, riport kell egy évben,
  • kapcsolt vállalkozások száma,
  • ügyvezető miatti felár,
  • pénzügyes miatti felár,
  • biztosítás cégre eső költsége,
  • negatív fizetőképesség/fizetőkészség miatti felár,
  • a nyitó adatok megbízhatatlanok, anyagok hiányosak,
  • rendezetlen anyag miatti felár,
  • késő, renitens ügyfél,
  • átutalásosan fizet.
Természetesen ezek nem mindegyike jelentkezik minden vállalkozásnál, de ezek olyan tételek lehetnek, amiket előzetesen fel kell mérni, mivel ezek mind-mind komoly tételek lehetnek a könyvelésben.

Ez ott térül meg, ha van egy adóhatósági vagy más hatóság általi ellenőrzés ezekkel kapcsolatban, mivel ekkor a cég nem kerül bajba.


 

Az alábbiakban letölhetsz egy bianco szerződést. Így már előzetesen áttanulmányozhatod, ezért felgyorsítható a megállapodás.

FONTOS! A szerződésben egy-két helyen sárgával láthatsz bizonyos részeket. Ez azért van, mert ott KÉT lehetőség közül választhatsz, vagyis, hogy melyiket szeretnéd. ÁrajánlatTermészetesen szerződéskötéskor csak az egyik fog szerepelni majd a szerződésben.

Kattints erre a linkre vagy a PDF-ikonra a mintaszerződés letöltéséhez! 

bérügyek intézése - külön tétel

Egyszerűbb, ha mi intézzük ezt is...

Mint az látható, a fentiekben még nincs is benne a bérügyintézés!

Ez két okból van:

  1. Van, hogy ezt a cégek maguk akarják intézni, saját bérügyes kollégával.
  2. Külön díjazása van, ami külön kerül elszámolásra.

Az 1. pont érthető, habár veszélyes lehet, abból a szempontból, ha valaki nem alkalmazza a vonatkozó speciális törvényt, az 1988-as évi I. Tv.-t, és nem is hajlandó azt alkalmazni. Ekkor bajba kerülhetünk. Ilyenkor ezt is érdemes kiszervezni, így biztonságosabb.

Alapvetően a bérügyintézés elszámolása mimnimum három dolgot foglal magában:

  1. bérszámfejtésre kerülők száma
  2. elektronikus bérjegyzék készítése, bevallások elküldése
  3. bérügyintézés (beléptetés, kiléptetés, egyszerűsített foglalkoztatottak intézése, stb.).
Természetesen ezen kívül lehet még más is, egyedi kérés alapján.
Árajánlatkérő űrlap

Kattints ide vagy a képre, és a KORREKT árajánlathoz töltsd ki az Árajánlatkérő űrlapot!

Keress meg, hogy átbeszéljük a neked megfelelő ajánlatot!

válts könyvelőt, ha:

 

  • nem az 1988-as évi I. Tv. alapján készíti a munkaidők nyilvántartását és a bérszámfejtést,
  • nem fuvarozók, szállítók könyvelésére specializálódott,
  • nem működik együtt a fentiekkel kapcsolatban, nem hajlandó váltani, megváltoztatni a működési módját, szakosodni,
  • nehéz a kapcsolattartás, együttműködés vele, vagy nehezen érhető el,
  • nincs megfelelő felelősségbiztosítása,
  • nem naprakész a könyvelésben és/vagy könyvelési hibákat vét,
  • nem követi le automatikusan és nem informál azonnal a várható jogszabályváltozásokról,
  • BÁRMIÉRT is elégedetlen vagy vele.

A JÓ könyvelő nem így működik!

Keress meg minket MOST!

Kérj egyéni ajánlatot!

Kifejezetten a fuvarozó, szállító vállalkozásokra szakosodtunk.

  • könyvelés, bevallások, cégalapítás

  • jogszabályok lekövetése, informálás, elérhetőség

  • bérszámfejtés, dolgozók ki- beléptetése

  • speciális munkaügy

info@fuvarozokkonyvelese.hu | +36 70 391 2885

 

Kattints ide és töltsd ki Árajánlatkérő űrlapunkat, hogy a legpontosabb ajánlatot adhassuk neked!

9 + 3 =